Sunday Evening!

Søndagen startet svært dårlig, jeg har vært i dårlig humør, er rastløs om dagen og dette går jo utover mannen, stakkars. Da han dro på jobb, gikk jeg og la meg igjen og ville bare sove i all evighet. Men måtte jo opp tilslutt, og satt hjemme å synes synd i meg selv…

Når jeg fikk klaget litt til Selma, gikk det straks litt bedre, er så godt å ha noen som bare skjønner hvordan det er og vet akkurat hva jeg snakker om når det står på som værst.

Humøret kom seg og vi bestemte seg for og dra opp på Milano og spise middag. Det er jo søndag, og alltid godt å få maten servert.  God og mett i magen, busset vi hjemover : )

DSC00674

DSC00677

DSC00688

DSC00729

DSC00745

 

I morgen er det mandag, ny uke og nye muligheter. Målet er og komme i gang med treningen igjen etter en periode trenings fri på grunn av betennelse i begge knærne. Tror det bir godt å få tilbake litt overskudd, det trenger jeg. I tillegg så teller jeg jo ned til Hellas, i dag er dem nemlig bare 10 dager til jeg setter meg på flyet til Oslo. Der blir det noen lange timer på Gardermoen sammen med søster`n før vi drar videre til Kos før fuglene våkner på morningen. Gleeeeder meg!

One thought on “Sunday Evening!

  1. Hejsan 🙂

    Just nu köper vi tweets/likes/shares/google+ etc av bloggare och webmasters och turen har kommit till maylisee.wordpress.com.

    Låter detta som någonting som kan vara aktuellt för dig så är du varmt välkommen att kontakta min epost så förklarar jag mer, ser fram emot att höra av dig 🙂

    Med vänliga hälsningar

Legg igjen en kommentar

