10 dager igjen!

Nå nærmer det seg avreise til Hellas og Kos med stormskritt !

Når jeg tenker meg om har egentlig tiden flydd avsted. Turen ble bestilt i januar, så vi har jo ventet en stund for og si det slik. Men nå er tiden nesten inne, og jeg kjenner faktisk lysten på å blåse støvet av kofferten ganske snart …

Er det forresten noen som har vært i Hellas på denne tiden av året? Det er vel der som i Tyrkia, at det begynner og bli litt kjøligere i luften, og fare for at man må kle på seg en cardigan på kveldstid?

Kardamena_31237259_ImageGalleryLightbox_1365586075

Argiri-Hotel-&-Apartments_30269155_ImageGalleryLightbox_1370337779

Kardamena_14364651_ImageGalleryLightbox_1365586075

Om ti dager på denne tiden har jeg allerede kost meg enten på stranda eller ved bassengkanten, og er nok helt sikkert på vei ut for og spise en bedre middag på en eller annen taverna i Kardamena.  Å, som jeg gleder meg!

Og ikke minst, så ser jeg veldig fram til en dagstur til Tyrkia og Bodrum … Mitt hjerteland 

Legg igjen en kommentar

