O N S D A G

I dag slo jeg opp øynene allerede klokken 08, litt for tidlig for min del, men fikk iallefall fikset en time hos legen som jeg skulle. Dullet litt her hjemme, før jeg krøp inntil mannen igjen. Skulle jo bare kose litt, men plutselig brå våknet jeg, fort gjort og sovne…

Mannen har egentlig fri hver onsdag og torsdag, men har tatt på seg litt ekstra jobb hver onsdag, heldigvis har han litt fleksibel arbeids tider der. Så da han dro avgårde, hoppet jeg på bussen inn til byen. Ble døds irritert da jeg måtte sitte over en time og vente, har faktisk bedre og ta meg til enn å «henge» på lege sentret. Men fikk omsider gjort det jeg skulle da, så bør vel ikke klage.

Spiste deilig lunch med Hilde på Bari cafe & bar i sentrum. Kjempe koselig og se henne igjen, siden hun har kost seg samen med mannen sin på ferie i hjertelandet de siste ukene. Både jeg og mannen fikk ferie gave av disse snille menneskene, tusen takk Hilde & Ekrem 

DSC00795Fikk også gjort unna noen siste ærend i forbindelse med jobben på avlastnings boligen. Nå er jeg ferdig der, og er faktisk talt helt arbeidsledig. Ikke er her noe særlig med jobber og søke på heller. Heldigvis drar mannen inn såpass mange kroner i måneden at vi klarer oss bra. Men jeg kjenne jeg trenger og gjøre noe, jeg trenger noe nytt, og noe som kroppen tåler. Blir spennende og se hva jeg ender opp med, må vertfall ha en inntekt etterhvert.

Men først på planen står ferie for både meg og mannen.  Jeg skal nyte en uke i Hellas, og når jeg først kommer hjem, drar mannen til Tyrkia og blir borte i ti dager. Blir nok rart og være borte fra hverandre over en lengre periode igjen, men kjenner det skal bli bittelitt godt også.

Nå skal jeg lage meg en alt for sen middag, blir nok noe svært enkelt siden jeg unnet meg en stor porsjon med noe godt til lunchen tidligere. Kanskje jeg bare går for et par knekkebrød. Har akkurat kommet hjem etter og ha lagt bak meg 5 km. i det nydelige kvelds været vi har her i Trondheim i dag.

Ha en fin kveld dere!

 

Legg igjen en kommentar

