Kjæreste dag ♥

I dag er det hjemme dag. Mannen har fri fra jobb og da er det selvsagt godt for han å bare få være hjemme og slappe av. Det fortjener han!  Vi har som vanlig kost oss med sen frokost og egentlig bare dullet rundt her hjemme. 

Nå har jeg gitt leiligheten litt enkel omsorg, mens mannen er i gang med litt brød bakst.  Både brød, rundstykker og tyrkisk simit står til heving i skrivende stund, så jeg skal ikke klage det er sikkert og vist. 

DSC00819

 

Nå regner jeg med Selma og Zeki er like rundt hjørnet. Fikk bare med meg at mannen snakket i telefonen om noe middag. Så da er det kanskje på tide og komme meg utav min blomstrete şalvar, og inn i noe annet, ja ikke minst få litt orden på hår og ansikt.  Ha en fin kveld dere : )

Legg igjen en kommentar

