Så var det helg igjen …

… Og jeg har ikke gjort noen verdens ting i dag … igjen …! Kjedelig liv man har innimellom altså. Faktisk så har hele dagen bare flydd forbi…

Jeg la meg jo ikke før normale mennesker sto opp i dag tidlig, så det resulterte jo selvfølgelig at jeg sov ganske lenge i dag. Hadde egentlig planer om Leo`s lekeland med Hilde, ei venninne å barna og Ladestien med Selma. Jeg avlyste begge to – av latskap rett og slett. Nesten skammelig!

Så i dag har jeg holdt meg hjemme og ikke gjort noe særlig spennende. Har begynt og tenke på å pakke kofferten, men kjenner jeg trenger en pakke liste. Har prøvd litt sommerkjoler, og prøver og avgjøre hvilke av de som skal få bli med til Hellas. I tillegg lurer jeg på og prøve og pakke ned noen ferdig planlagte antrekk, så kanskje jeg slipper og overpakke, noe jeg som regel gjør når jeg er ute og reiser. Hvor ille kan det bli liksom?

 

DSC00781

 

Som jeg har nevnt før, skal jeg jo innom Tyrkia og Bodrum når jeg reiser. Noen av dere som titter innom her hos meg som har vært der før? Noe man bør få med seg? Tips tas i mot i kommentarfeltet, som dere forresten er svært dårlig på å bruke !!?

Nei, nå skal jeg bruke den siste tiden av denne kvelden sammen med mannen min. Må jo bare nyte mens man kan, han er jo litt av et arbeidsjern, som sjeldent er hjemme …

Forresten så blir det sikkert litt rot med design og sånn her inne framover, til jeg finner noe jeg er tilfreds med. Vurderer og oppgradere til premium bare for og få noen flere muligheter.

God helg dere! 

Legg igjen en kommentar

