Æsj …

Pakking er noe hærk! Det pleier i grunn og gå problemfritt, men ikke denne gangen. Enda har jeg skrevet pakkeliste, noe jeg vanligvis ikke pleier og gjøre.

Jeg tror egentlig at det bare har med selvfølelsen jeg går rundt å bærer på om dagen. Føler meg rett og slett tjukk og ekkel. Altså jeg er jo ingen liten frøken, men det er noe med det når man skal prøve sommer klærne og man bare ikke føler seg vel rett og slett.
Men til Hellas skal jeg, og jeg skal kose meg, men æsj, jeg føler jeg ikke kan gå i noe uten å se jævlig ut …

20130929-215102.jpg

20130929-215308.jpg

20130929-215400.jpg
Nå har jeg gravd i klesskapet i timesvis, og ikke funnet så veldig mye jeg vil ha med på tur. Men må vel klare og mekke sammen noen antrekk etterhvert. Nei huff, nok negative tanker for i kveld.

I morgen er det atter en mandag og ny uke. Jeg satser på mer positivitet i uken som kommer!

5 thoughts on “Æsj …

  1. Du ser fin ut i alt du har på deg!! 🙂 Du har jo så mange fine plagg, ihvertfall av det jeg har sett på bloggen 😀
    Når man kler seg etter kroppsfasongen sin, så kan man se like fin ut om man er tynn, normal, tykk osv osv.

    • Tusen takk Siri Linnea 🙂
      Man kan ke seg fint i alle størrelser det er fint, men det er ikke alltid man har riktige dager for og finne fram antrekk… Noen ganger gir jeg faen, mens andre ganger kan jeg henge meg opp i småting som at armene mine ser tjukke ut, magen stikker for langt ut, eller andre teite ting…
      Men, jeg er jo jente :p
      Unasett, takk igjen for en liten oppmuntring 🙂

Legg igjen en kommentar

