Sleepless …

I kveld har jeg og elsklingen kost oss. Er så deilig når han er ferdig tidlig og vi har hele kvelden for oss selv. Det er jo ikke så ofte vi har muligheten til det, så da gjelder det å virkelig nyte.

Det ble pizza på oss da han kom hjem, men jeg kjenner jeg er heftig lei restaurant pizza, så neste gang vi har pizza på menyen blir det hjemmelaget. Mannen hadde så voldsomt lyst på noe til dessert, så da hev jeg meg rundt og lagde sjokolade muffin med vanilje fyll. Fordi han fortjener det … Jeg for min del har spist nok godsaker i dag.
Avslutter kvelden med film, og det ble Spiderman. Jepp! Ikke helt min type film, men …

20130929-024144.jpg
//Arkiv bilde

Nå er klokken langt på natt. Mannen ligger bak meg og er langt inn i drømmeland. Jeg derimot – lys våken! Ikke så unormalt i grunn, men grusomt irriterende. I morgen jeg komme meg opp når Bayram drar på jobb. Er jeg heldig klarer jeg kanskje å dra meg en tur avgårde på Elixia .. Får vel prøve og sove nå for tolvte gang eller noe …. God natt!

Legg igjen en kommentar

