Monday has arrived!

Da har jeg landa med begge beina på bakken etter helgen, og er klar for en ny uke. Har jo faktisk ventet på denne uken veldig lenge. Har ikke utnyttet mandagen som jeg burde, men får jo plutselig sånne innfall, så nå er det på tide og sette i gang.

På planen står vasking av klær, rydding og kanskje jeg svinger meg litt rundt med moppen også. Må også fortsette med den grufulle pakkingen, hadde jo trodd det skulle være litt lettere enn det viste seg. Lurer på om jeg skal drite i en organisert og planlagt koffert…

Middagen er under planlegging, og musikken har spredd seg ut i leiligheten. Egentlig så mangler jeg bare noen solstråler som trenger seg gjennom stue vinduet.

Nei, må vel komme i gang!

Legg igjen en kommentar

