O K T O B E R

Som tiden flyr! Er nesten litt uvirkelig at vi allerede har startet på oktober måned. Synes nettopp det har vært sommer, men nå må man jo nesten tenke på at julen er rett rundt hjørnet.

Dagen har jeg brukt på by tur sammen med Selma. Har vært og jaktet på en ny høst jakke, men uten og lykkes. Satser på hardkjør på Elixia når jeg kommer hjem fra ferie, så jeg kan unne meg en av jakkene jeg har sett meg ut i dag. Det er vel lov og håpe vertfall?  Fant også et kjempe søtt serveringsfat da jeg tittet gjennom butikkene. Dette har en myk og regulerbar underside, som gjør den perfekt til feks. frokost på senga eller en kaffe på sofakanten.  Så verd en femti lapp!

1375009_314846478658501_29927907_n

1380282_314846505325165_739501699_nNå har jeg faktisk nesten pakket ferdig kofferten som skal bli med meg til Hellas om bare 2 små dager. 2 dager for pokker, da braker det løs og jeg gleder meg helt vilt!!

Mannen er like rundt hjørnet, så jeg avslutter her, ha en fin kveld dere. Forresten, takk for musikk tipsene i forrige innlegg : )

Legg igjen en kommentar

