Om 24 timer …

… Sitter jeg godt plassert på Gardermoen med et glass vin og roer ned reise feberen. Nå er endelig den etterlengtede Hellas turen rett rundt hjørnet.

I dag har jeg vasker x antall maskiner med klær og shinet hele leiligheten. Mannen har vært ute med en kompiss og jeg å Selma har bare vært hjemme. Tror hun blir å savne meg, hehe … Hun har forresten tatt sin første kjøretime i dag, og jeg er veldig stolt av henne som hoppa ut i det, etter måneder med snakk.

20131002-235305.jpg
Nå kjenner jeg senga roper på meg, trenger en god natts søvn før det braker løs. I morgen skal jeg bare kose meg sammen med mannen min, reiser ikke til Oslo før utpå kvelden. I tillegg reiser han til Tyrkia når jeg kommer hjem igjen, så nå skal vi atter en gang få kjenne på savnet. Men som jeg alltid sier, gjensynsglede er det beste jeg vet ♥

2 thoughts on “Om 24 timer …

    • Jaa 😉 Nå er jeg endelig på vei… Sitter faktisk på fly bussen 🙂
      Har ikke med meg pc, men er tilgangene på nett brukbare så slenger jeg vel inn ett innlegg eller to 🙂

Legg igjen en kommentar

