Have a Wonderful Monday!

God morgen!
Ble vekket i dag tidlig av at naboen holdte på og bore seg inn i leiligheten min eller noe. Hørtes helt grusomt ut, å sjansen for og sove litt frampå var det bare å glemme.

Så da sto jeg heller opp og lagde meg litt enkel frokost. Nå har jeg akkurat sett noe jeg tror het fødestuen eller noe sånt, å herremin jeg har så innmari lyst på en liten spire. Men insallah når alt ligger til rette, er det vår tur.

20131014-102110.jpg
Her i Trondheim ser det ut til og bli en fantastisk høst dag dersom all tåken forsvinner. Kanskje jeg kommer meg ut en tur senere. Håper iallefall og komme meg en tur på Elixia sammen mer Selma.
Nå skal jeg hive meg rundt og få litt orden her hjemme. Her stå gjøremålene i kø!

Ha en fantastisk mandag alle sammen : )

One thought on “Have a Wonderful Monday!

Legg igjen en kommentar

