Ben Geliyorum !

Nå er jeg godt plassert ved gaten på Værnes. Snart er det boarding og jeg vender snuten mot Oslo i første omgang. Jeg kjenner kriblingen i magen, og jeg klarer ikke slutte å smile.

Jeg hadde ikke trodd jeg skulle få til denne turen både på grunn av penger, tid og andre ting. Men når jeg virkelig vil noe, ja da får jeg det til. Og jeg kan nesten ikke vente på å se ansiktet på både mannen og resten av familien når jeg dukker opp i kveld.

20131016-085037.jpg
Endelig fikk jeg sjansen til å være spontan igjen. For dere som kjenner meg, er vel spontan et ord som beskriver meg godt. Jeg kjente at hverdagen trengte en liten boozt!

Det kjennes godt å skal forenes med hjertelandet, er jo så alt for lenge siden jeg har vært der. Da ser jeg selvsagt bort fra de 5 usle timene jeg fikk i Bodrum forrige uke.
Nei nå nå jeg komme meg på flyet, har 3 ruter i vente. Trondheim-Oslo-Istanbul-Adana, og lander rundt klokken 22 i kveld. Oppdaterer dere helt sikkert på turen og reaksjonene i morgen : )

6 thoughts on “Ben Geliyorum !

  1. awwwwwww so koselig, jeg vet hva du mener med spontan 😉 er det samme selv, men det er jo det som gjør alt mer spennende.Hvorfor alltid planlegge, sier nå jeg 🙂 Vel , det er jo en god ting det også noen ganger,men faktisk ikke alltid .Iyi bayramlar 🙂

    • Ja, hvorfor alltid planlegge?
      Jeg blir lykkelig av å være spontan, og kjenner det har vært alt for lite spontanitet den siste tiden. I need more…
      Iyi bayramlar arkadas 🙂

  2. Hvor det sejt at du rejser ned til familien og din mand selv 🙂 kan godt forstå du glæder dig.
    Jeg sidder selv og venter på at turen går til Bodrum den 27. Okt. Jeg glæder mig også til at se kæresten 🙂

Legg igjen en kommentar

