Update!

Har i hele dag tenkt og oppdatere dere både fra Hellas og Tyrkia. Men dagen har rett og slett bare fløyet avsted. Da mannen dro på jobb, hev jeg meg i vasking av leiligheten som virkelig trengte litt omsorg etter at vi begge har vært mye på farten i det siste.

Har hatt selskap av Selma stortsett i hele dag, og utpå ettermiddagen dro vi opp på jobben til mannen for og spise. Greit og kan snike litt på verdens beste 

1375852_324686094341206_1603139870_n

Nå er kvelden her og jeg kjenner meg rimelig klar for og krype under dyna.  Utenfor stormer det, og alle balkong møblene har blåst foran døra, så må veel bryte meg ut i morgen å få litt orden.  Nå må jeg bare ha bittelitt kvalitetstid med mannen. Igjen har kveldene blitt hellige og vi prøver og kose oss den lille tiden vi har sammen før vi legger oss. Heldigvis får vi kost oss med litt brunch i morgen siden Bayram ikke starter på jobb før 15 : )   Lover en update i morgen.

Natta !

Legg igjen en kommentar

