Kvalitets tid med meg selv i dag, Kvalitetstid for oss i morgen!

Av og til så er det skikkelig deilig og bare være alene… Til tider kan det jo være veldig kjedelig, men ikke i dag. Da mannen dro på jobb, spiste jeg en enkel frokost og slengte meg nedpå sofaen med en kopp deilig cappuccino. Ventet på levering av ny del til sofaen, så måtte holde fortet, på tross av lysten til å pakke meg inn i tykke klær og gå på tur. Lysten forsvant dessverre, men jeg dro heller en liten tur på shopping på cirkus sentret jeg. Hvilken kvinne liker vel ikke og handle?!

Prøver og holde meg litt i tøylene med handlingen siden det bare er 25 dager til jeg setter snuten mot London, og det gikk overraskende fint. Men fytti katta hvor mye fint de har fått i butikkene nå som det begynner og nærme seg jul. Kremmerhuset som er en av mine absolutt favoritt butikker har allerede fylt opp hyller og bord med masse herlig interiør og pynt til advent og jul, å jeg har plukket meg ut flere ting jeg skal ha innen desember måned ankommer og jeg skal pynte leiligheten til advent. Men øverst på lista står en stige i tre og en lyslenke! Gleder meg til jeg har alle planene i boks. I tillegg har jeg bursdag om noen uker, så er spent på om jeg kanskje klarer og trompe gjennom ønsket mitt om en lysekrone fra Lisbeth Dahl. Kjenner virkelig på at jeg trenger en jobb før jeg går personlig konkurs…

Har også fått vasket leiligheten i dag, og det er alltid like deilig når kvelden kommer. Alt er rent og pent, har tent lys overalt og en deilig vaniljeduft sniker seg gjennom rommet. Nå har jeg plassert meg godt nedi sofaen i armkroken til mannen med en sukkerfri iste ( flinke meg! ) ♥  I morgen er det en etterlengtet fri dag, og vi kan endelig ha litt kvalitets tid. Min kjære skal få sove frampå, mens jeg stikker og trener å lager en velfortjent frokost når jeg er hjemme igjen. Det er vel egentlig den eneste planen for morgendagen…

249144_327203387422810_216897486_n

Har fått inn litt spørsmål på spørsmålsrunden, men kom gjerne med flere. Trykk HER for og komme til innlegget. Tenker jeg svarer på søndag eller i starten av neste uke. Koselig å se at flere av dere dukker opp i kommentarfeltet, det er jo ikke så alt for ofte, så det må dere bare fortsette med. Ingenting som gir mer motivasjon enn kommentarer fra dere som er innom og leser : )

 

Legg igjen en kommentar

