Søndag …

Selv om jeg for tiden ikke jobber, er helg – helg og søndager er sååå kjedelige. Sov lenge i dag, fikk såvidt med meg at mannen dro på jobb. Blir fort sånn når vi ble liggende å skravle hele natten. Av og til er det bare skikkelig godt og bare ligge i sengen og snakke om alt å ingenting. Jeg føler meg som verdens heldigste jente som har funnet mannen i mitt liv  

Dagen har gått til og rydde litt i skuffer og skap, og selv om vi har en liten leilighet, trenger jeg nok enda en dag for og bli ferdig. Fått lagt ut litt småtteri jeg ikke trenger eller bruker for salg, så det kanskje blir noen ekstra lommepenger til London turen om bare 3 små uker. Nå har jeg endelig lagt vekk dagens oppgaver, og sitter å ser fram til en ny uke, mens jeg digger litt VG liste musikk på radioen. Som jeg nevnte i går er målet for uken og komme meg mer ut, noe jeg virkelig trenger. Ingen planer er lagt, jeg liker å ta ting litt på sparket, så har funnet ut at slike ukes planer ikke er noe særlig for meg. Prøver heller og ha en plan i hodet for hva jeg ønsker å oppnå den kommende uken når det kommer til både sosialisering, kosthold, trening og som kone å husmor. Å dere, jeg skal  faktisk på jobb intervju på tirsdagen, hos et bemanningsbyrå som stasjonsmedarbeider. Hadde vært morsomt og komme gjennom nåløyet, jeg trives supergodt innen varehandel. Også er det mulighet for fast ansettelse, det hadde gjort seg altså. Selv om ikke helsa er tipp topp om dagen, så må man jo bare trå til når man har muligheten til det.

560804_326295057513643_1661577588_n

Nå skal jeg bare nyte resten av kvelden på sofaen fram til mannen kommer hjem. Tvn vår funker ikke, så jeg er på desperat jakt etter noen serier og se på nettet. Men jeg klarer liksom ikke finne noe jeg vil se, så tips tas i mot i kommentarfeltet!  I tillegg tenkte jeg og sette meg ned og se over spørsmålene dere har stilt meg på spørsmålsrunden. Regner med og komme i gang med et innlegg hvor jeg svarer i morgen, så Trykk HER så kommer du direkte inn på spørsmålsrunden!

12 thoughts on “Søndag …

    • Ikke alle søndager, men de er som regel ikke noe å skryte av …
      Ja, har vel litt blanda følelser rundt og jobbe. Men kontoen min trenger det sårt!
      Huff, nei Greys er ikke helt min greie … Sett mye på tv, men ikke noe jeg gidder å se fra starten … something else? Det siste jeg har sett fulle sesonger av er Gossip girl og pretty little liars (så langt det har kommet). 🙂

    • Tusen takk Hege 🙂
      Det er faktisk en «topp lue» fra Kappahl, er ikke så flink å strikke skjønner du, selv om jeg skulle ønske jeg vargod på det. Kan å strikke rett fram da 🙂
      Tusen takk, jeg håper at jeg kan få noen kroner rullende inn på kontoen snart, å da må man jobbe …

  1. Jeg elsker serien «Once Upon a Time», men vet den ikke er for alle 🙂 Anbefaler deg å se ett par episoder (om du ikke har sett noen fra før), og se hva du syntes om den. Ukens høydepunkt for meg! 🙂

  2. Anbefaler deg å ta en titt på game of thrones , ikke en typisk jentete serie, var selv litt skeptisk i utgangspunktet. Men den er sååå spennende! Virkelig verdt å se 🙂

Legg igjen en kommentar

