Dreaming aboute this …

Øverst på ønskelisten er denne lysekronen fra Lisbeth Dahl. Har siklet etter den i flere måneder, å hadde håpet og få den i hus til min 24 bursdag, men det blir nok ikke. Akkurat nå spinker og sparer jeg til London, og har ønsket meg penger hos alle i familien til turen.
Men heldigvis er det jo ikke lenge til jul, så jeg har enda et bittelite håp om at den kanskje dukker opp under juletreet.

12c2586e854afef752f5e80669ac8615-imageNår det gjelder årets jule feiring, er jeg virkelig i tenkeboksen. I fjor var jeg i Charlottenberg, sammen med Bayram, langt vekk fra familien og det var ikke noe greit. Bayram feirer jo ikke jul, men har siden jeg traff han vært tilstede for min del.
Alle hjemme vil jo selvfølgelig at jeg kommer oppover, men Bayram har kun 3 dager fri fra jobben, og det betyr skyhøye billett priser, som igjen gjør det umulig for han og evt. reise nordover sammen med meg. Han sier jeg skal reise og tilbringe julen sammen med familien, men han skjønner jo ikke at der er helt ubeskrivelig vanskelig for meg å bare reise fra han. Vi har invitert foreldrene mine hit til Trondheim for og løse det hele, men det lot seg ikke gjøre denne gangen.
Jeg har ikke tatt en avgjørelse enda, men må vel bite i det sure eplet og gjøre det snart……

 

Legg igjen en kommentar

