Her bor jeg!

I går brukte jeg hele kvelden på og gjøre om litt her hjemme. Vi har såpass stor sofa i stuen, at der kan jeg faktisk ikke gjøre stort, har kun to alternativ og det kan fort bli galskap av slikt oppi hodet mitt. Ganske kjedelig for meg som elsker og ommøblere, gjøre om og trikse litt med ting. Så da fikk heller soverommet, deler av kjøkken og spisestue, ja til og med boden fikk gjennomgå.  Og selvfølgelig med god hjelp av Selma, som måtte slite sammen med meg for og flytte kommoder og skap. Det er langt fra et ferdig resultat, men det kommer seg.

Her er en liten titt til dere : )

leil6

leil7

leil4

leil5

leil3

leil2

leil1NY

 

12 thoughts on “Her bor jeg!

Legg igjen en kommentar

