The Storm has arrived!

Jeg kom meg like hel inn fra balkongen da jeg måtte sikre hagemøblene som jeg ikke har plass til i boden, for og unngå at de blir tatt av vinden. Nå har jeg funnet meg godt tilrette i sofaen – sminkefri, med ullpledd og ingen planer for kvelden. Skal fylle leiligheten med stearinlys og vaniljeduft, mens jeg koser meg med dataen på fanget og et eller annet meningsløst program på tv`n i bakgrunnen.

Stormen «Hilde» har ankommet Trøndelag og det blåser for fullt utenfor her. Akkurat nå er jeg nesten glad jeg ikke bor på kysten, for der er det garantert mye verre enn her i Trondheim. I skrivende stund måtte jeg faktisk flytte meg fra sofa kroken og litt lengre inn i leiligheten, bare fordi jeg er livredd for at vinduene skal blåse innover. De buler innover når denne ekle kaste vinden tar tak … grøss… Det tar seg opp der ute. Jeg elsker storm, men ikke når jeg må være alene hjemme!

1456726_334071826735966_1903536127_n

Bildet er fra tidligere i ettermiddag, med 13 røde på temperatur måleren og noen solstråler tittet fram innimellom. Stille før stormen som det så fint heter …

Håper dere har en superfin lørdagskveld alle sammen !

 

Legg igjen en kommentar

