A year ago …

Tenk at i dag er det ett helt år siden vi hadde bryllupsfesten vår i Adana. Ett år siden jeg var den lykkeligste jenta i hele verden. Ett år siden jeg hadde en opplevelse jeg aldri glemmer. Ett år siden familiene våre møttes for første gang.Ett år siden vi begynte en annerledes reise.
Med 3 bryllupsdager i året, har man litt og holde styr på. Vi har vært religiøst gift religiøst i 20 måneder, på papiret 17 måneder også er det nå ett år siden vi hadde bryllupsfest.

 

Ett år siden vi feiret kjærligheten ♥ 

DSC_0759999

100_112111111

DSC_0434

DSC_0491

DSC_0769

DSC_0786

 

Jeg elsker deg mannen min ♥ Insallah vi får mange flere år sammen …

2 thoughts on “A year ago …

Legg igjen en kommentar

