London Fever!

I dag kom reisefeberen snikende innover meg på skikkelig! Det kribler godt i magen og fy som jeg gleder meg. Har den siste tiden endelig giddet og sette meg ned for og se gjennom noen London guide`s, shopping anbefalinger, spisesteder og andre ting man bør få med seg. Så nå føler jeg meg sånn passe forberedt på å ta fatt på storbyen! Men om noen har flere tips, tar jeg gjerne i mot altså.

I tillegg så spinker og sparer jeg hver eneste krone jeg kan for og få nyte ferien på best mulige måte. Håper det tikker noen kroner inn rundt bursdagstider også, så jeg kan utvide ferie budsjettet bittelitt. Jeg ser så innmari fram til 5 dager i London sammen med Selma, hvor vi er helt fri til og gjøre akkurat det vi vil, når vi vil, uten og måtte gi de hverdagslige husmor syslene en eneste tanke. Shoppe, dra på jule marked, spise god mat, drikke cava og oppleve nye ting sammen. Jeg har til og med vurdert å dra på musical, noe som i utgangspunktet sto langt ned på listen.

London_Eye_Twilight_April_2006

 

I morgen skal jeg hive meg rundt og vaske noe klær, også begynne å tenke litt over hva som skal få bli med i kofferten. Har atter en gang planer om å ikke overpakke. Denne gangen vet jeg at jeg trenger god plass i kofferten på vei hjem, så her må lysten og hjernen virkelig samarbeide.

Nå skal jeg snart krype under dyna i håp om å sovne før 05-06 på morningen. Jeg har store problemer med og sove når jeg legger meg, enda jeg er stuptrøtt, så det ender jo med at jeg sover alt for lenge utover dagen.
Ellers ser jeg fram til ny uke – kanskje får vi vedtak på oppholdskort, kakebaking, planlegging av juleverksted, bursdag og sist men ikke minst så sitter jeg jo i London om en uke på denne tiden 

6 thoughts on “London Fever!

  1. London er fantastisk og Musikal er fantastisk, det er absolutt verdt å få med seg når man er i London 🙂
    london blir ikke det samme uten musikal for min del lengre 😀 Det er absolutt en opplevelse og få med seg! Har sett Mamma Mia og dirty dancing, begge er å anbefale!
    om dere ikke liker de filmene, har we will Rock you fått kjempe masse skryt! 😀

    Ellers burde dere dra innom Primark!:) men anbefaler å starte dagen der, utover dagen ryr det på med folk, og det er et stort kaos, så om man vil ha god tid, og få sett igjenom ting uten å gå oppi folk, så er det absolutt verdt å dra så tidlig som mulig!

    camden bør man også dra innom!
    ellers er det mange fine butikker, med mange godbiter i oxford street!

    god tur, håper dere koser dere masse,og finner mye fint:)

  2. Da jeg var i London likte jeg meg veldig godt i Covent Garden, det er vært et besøk. Der finner du mange butikker i over to etasjer hvis jeg husker rett 🙂
    Jeg håper at dere får en fin reise!

Legg igjen en kommentar

