Birthday Girl !

Siden klokken har passert midnatt kan jeg faktisk si at jeg har bursdaaag. Tenk at jeg fyller 24 år, hvor ble alle årene av?!
I kveld har jeg hatt en enkel, men veldig koselig feiring sammen med verdens beste mann og gode venner. Siden mannen jobber på selve dagen, så måtte vi ta det en kveld på forskudd, men jeg lukter jo mulighetene for en sen middag som jeg ikke trenger lage selv i morgen kveld etter arbeidstid…

I kveld har jeg servert taco og hjemmelaget daim iskake. Det sies at det enkle er ofte det beste, og jeg er jammen meg enig. Det smake helt fortreffelig, og fire mette mager ble det. Fikk masse fint i gave – alt fra lys til noen nydelige skåler. Og hos mannen fikk jeg jo tur til London og litt penger til å kjøpe meg ny jakke til vinteren. Jeg har verdens beste mennesker rundt meg ♥ 

1

3

7

2

4

8

5

 


 

17 thoughts on “Birthday Girl !

Legg igjen en kommentar

