Lader Batteriene!

Er ikke det samme og være bursdags jente når man er 24 som før i tiden. Men sånn er det vel å bli voksen tenker jeg?
Hadde uansett en kjempe trivelig kveld sammen med de menneskene som betyr masse for meg i går. I dag har jeg bare slappet av, vært en kjapp tur i byen også har Selma vært her og holdt meg med selskap siden mannen jobbet fram til 21.

Nå har jeg slappet av på sofaen i en liten time, er så alt for mett etter en deilig middag mannen lagde til meg da han kom hjem. Snille mannen min   Fikk ikke i meg halvparten engang før jeg nesten rullet bort mot sofaen ..

DSC02266

 

Må bare reposte ene bildet fra i går, siden jeg ikke har mye å by på  dag !5

Har vært deilig og bare slappet av i dag, har faktisk akkurat samme planen for i morgen. Viktig og lade batteriene litt før jeg drar avgårde for og kose meg fem dager i London. Da skal jeg bare nyte og kanskje slå ut håret litt *smile*. I morgen skal jeg bruke tid på meg selv, mens mannen er på jobb. Selvpleie står på planen, og det er etterlengtet!

 

Legg igjen en kommentar

