London Baby!

Hei på dere – Et bittelite livstegn fra London!

Nå ligger jeg rett ut på senga på det grusomme hotellet vårt. Har så vondt i bena etter en lang dag med maaaaasse vandring at jeg kjenner på lysten av å kappe de av! Men som vi koser oss her i London, og vi har enda flere dager å nyte.
Her er dårlig med Internett, å vi har bare kjøpt for en liten time nå i kveld siden det er ganske dyrt, så her må tiden fordeles fint mellom blogg, Facebook og ikke minst snakke litt med mannen på tango.

20131125-233727.jpg

20131125-233755.jpg
Har fått shoppet litt i Oxford street i dag, men mangler fortsatt en hel del av der jeg virkelig trenger. Men herremin, vi har da god til til å jakte noen skatter.
I morgen skal jeg treffe Desiree’ som jeg kjenner fra Sverige, og det blir skikkelig koselig å se henne igjen. Ellers er planen for morgendagen og få med oss Big Ben, London eye og enda en tur innom Primark – som jeg forresten har lagt min elsk på!

Nå roper John blund på meg, å jeg kjenner jeg ikke er vanskelig å be. God natt : )

Legg igjen en kommentar

