Hjemreise!

Heisann!
Beklager for helt elendig blogging denne uken, men som jeg har sagt – først å fremst skulle jeg nyte! I tillegg har Internett forbindelsen vært elendig og når vi har kommet hjem har vi vært utslitt å ligget strak ut.

I dag er det hjemreisedag. Vi har fått stappet koffertene til randen og nå er det bare å gjøre seg klar til utsjekking klokken 10.30. Flyet vårt går ikke før i åtte tiden, så vi har enda mange timer igjen her i flotte London.

20131129-094823.jpg
Nå kjenner jeg det skal bli godt med en mat bit, og ikke minst en rolig dag. Vi har fartet fram og tilbake hver eneste dag, og jeg kjenner beina trenger å slappe av. Så det blir rett hjem på sofaen i kveld, men beina høyt.
Nå må jeg gjøre meg klar – vi blogges fra Norge iløpet av helgen!

Legg igjen en kommentar

