Home sweet home

Nå er jeg tilbake i Trondheim, og kan se tilbake på 5 superflotte dager i London sammen med Selma. Tiden har flydd avsted og vi hadde nok trengt noen dager til for og få med oss alt. Vi var ganske uheldig med hotellet, men det funket! Var jo kun der for og sove og dusje uansett. Men som vi har kost oss med både god mat, shopping, litt sightseeing og bare det å nyte er såå deilig ♥
Men det er alltid godt og komme hjem, og denne gangen var intet unntak. Mannen møtte meg for og bære hjem et lass av bagasje fra bussen. Selma&Zeki var med en bitteliten tur inn, før de kjørte hjemover. Jeg kunne endelig krype inntil mannen min, og gjensynsglede er noe av det beste jeg vet ♥
DSC02623

Jeg ligger strak ut på sofaen her hjemme og formen er ikke helt på topp. Jeg tror egentlig bare jeg er helt utslitt! Var en kjapp tur i byen for og kjøpe adventsstjerne i dag, men måtte bare dra hjemover igjen uten en eneste pyntegjenstand til resten av leiligheten.
I morgen håper jeg og være i litt bedre form, så jeg kan dra inn til byen å se på tenning av julegranen her i Trondheim og få adventsstjernen på plass i vinduet. Ellers har jeg ingen andre planer de neste dagene enn å bare slappe av og få pakket opp alt jeg hadde med meg hjem.

Skal sette meg ned og sortere gjennom bilder iløpet av helgen, så skal jeg så klart dele med dere også etterhvert : )
Har lagt ut noen bilder på Instagram – følg meg på  Mayliseoenen .

2 thoughts on “Home sweet home

Legg igjen en kommentar

