Welcome December!

Tenk at det er 1.Desember i dag, og vi går inn i årets siste og kanskje den koseligste måneden av alle. Synes dette året har flydd avsted, og ikke minst så har jeg og vi oppnådd en hel masse dette året.
Som jeg gleder meg til litt førjulskos her hjemme sammen med mannen, før jeg mest sannsynlig setter snuten hjemover til Lofoten og familien når det nærmer seg juletider.  Det stikker langt inni hjertet og tenke på at jeg må «forlate» Bayram her i Trondheim om jeg reiser, og jeg kjenner jeg blir skikkelig dratt i to retninger. Men jeg var ikke hjemme i fjor, åsså vet jeg at jeg får ingen skikkelig jul med mindre jeg reiser hjem, siden mannen ikke er sånn overbegeistret for julen. Vanskelig, skal, skal ikke?!?

7695_340311956111953_1838919034_n

Julestjernen har fått plass i det store stuevinduet og jeg kjenner et bittelite snev av julestemning, mens vinden herjer utenfor. Tenke og finne fram litt julemusikk, mens jeg setter meg ned og pakker inn litt julegaver. Det er jo første søndag i advent, og helt innafor og sette i gang med sånne juleting synes jeg.

Håper dere har en fin søndag alle!

 

Legg igjen en kommentar

