FRIDAY NIGHT!

Ikke mye action her i huset på en fredags kveld. Av og til kjenner jeg lysten til og bare dra ut å ta meg en skikkelig fest. Men jeg har lagt festingen på hylla, kan hende jeg tar meg et par glass vin til jul, og det får bli med det.
De gangene jeg faktisk går ut så kjeder jeg meg og drar hjem tidlig, angrer og tenker på at de kronene var bortkastet!
Her har jeg kost med med chips, cola og The voice i kveld. Mannen var tidlig ferdig på jobb, så vi har bare hatt en rolig kveld hjemme. Hadde egentlig tenkt å dra han med meg ut på tur i det nydelige vinterværet, men han var så sliten stakkars.

DSC02776

Nå sitter jeg her midt på natten, klokken er over 04 og jeg kjenner ikke et snev av trøtthet. Jeg er mildt sagt møkk lei av og ikke få sove om nettene. Det spiller ingen rolle om jeg står opp tidlig, midt på dagen eller langt utpå ettermiddagen for den saks skyld, og det er utrolig slitsomt i lengden. Jeg kan ikke huske sist jeg gikk å la meg i normal tid på kvelden, noe jeg var veldig flink til før. Men i morgen håper jeg Selma peller seg ned og baker sammen med meg, så jeg kommer meg opp i normaltid og kanskje er trøtt på kvelden. Skulle egentlig bake i dag, men ikke alltid ting går etter planen.
Jeg håper at 2014 blir et mye bedre år enn dette, sånn for min egen del. Nå har jeg og mannen oppnådd så masse sammen, så nå er det på tide at jeg kommer ut av boblen og begynner å tenke litt på meg selv.

Over og ut. God natt!

2 thoughts on “FRIDAY NIGHT!

Legg igjen en kommentar

