Brr …

Her i Trondheim har kvelden bydd på rundt 14 iskalde blå på gradestokken. Den kaldeste vinterdagen til nå. Jeg har gjort unna litt husarbeid, og resten av kvelden har jeg brukt godt innpakket i pledd på sofaen.

Nå har jeg funnet senga, ble slått ut av en grusom hodepine som går langt nedi nakken, så mannen fikk se ferdig serien sin alene. Nå ligger jeg her da, å hutrer under dyna. Hadde glemt å lukke vinduet på soverommet, så her kan jeg nesten blåse frostrøyk.
Så da stakk jeg heller innom her på bloggen, mens jeg venter på at mannen kommer å legger seg, så jeg har noe å varme meg på.

20131209-024802.jpg

20131209-024834.jpg
Håper dere har hatt en usedvanlig koselig adventssøndag, jeg har faktisk glemt helt av og tenne lys nummer to, så det må jeg gjøre i morgen. Med pepperkakebakingen i går, har julestemningen kommet snikende. I tillegg til det fantastiske vinterlandskapet utenfor vinduet, dufter hele leiligheten en blanding av nyvasket og pepperkaker. Mangler bare komgerøkelsen nå så er det perfekt!

God natt dere!

2 thoughts on “Brr …

Legg igjen en kommentar

