FREDAG

Er det innafor og beklage seg for fraværet?
Jeg har rett og slett vært lat, prioritert to sesonger med Homeland foran bloggen ( og alt annet), og når tiden har vært inne for og sette seg foran dataen, ja da har klokken blitt så mye at barna har funnet veien til barnehagen utenfor her.
Dette har igjen ført til et svært dårlig søvnmønster, og en sliten May-lise. Jeg trodde jeg hadde klart og snudd tilbake i dag, men den gang ei. Men fikk i det minste kost oss med frokost og jaggu meg ble det ikke frokost gjester også, det er alltid koselig. Hadde jeg vært forberedt hadde jeg stelt i stand skikkelig jule frokost, siden jeg reiser hjemover på tirsdagen, men en annen  gang.

Jeg og Selma dro til Hilde i ettermiddag- Der mekket vi fredags tacoen og ble sittende å skravle i timesvis. Men ah, så herlig det var og komme seg litt ut og sosialisere. Jeg er fortsatt alt for dårlig på det, så det er virkelig noe som står høyt på listen over ting jeg skal bli bedre på i det kommende året.

DSC03178

DSC03120

DSC03165

Kvelden ble avsluttet sammen med et vennepar, kortspill ( Jeg vant! ) og nystekte serina kaker. Jeg ble knall fornøyd i og med at det er første gang jeg prøver meg på disse kakene. Men så godt og så enkelt gitt, deler oppskriften med dere i morgen! Mannen synes også de var god, og det er ikke ofte han hiver seg over noe jeg har bakt, da det ofte er kaker med en mektig krem, eller noe som blir for søtt i hans munn. Så disse regner jeg ikke med blir liggende i skapet til de kastes.
I morgen skal jeg lage litt annet julegodt. Blir det vellykket så deler jeg med dere.

Nå kjenner jeg at jeg blir nødt å se en episode Homeland, før jeg kryper under dyna, avhengig much? Klokken er jo allerede gått fra natt til morgen. huff!
Mannen begynner ikke på jobb før klokken tre i morgen, noe som betyr litt ekstra kos på formiddagen med felles frokost og kvalitets tid. Om noen av oss klarer å våkne da… God natt dere, eller god morgen?

 

2 thoughts on “FREDAG

Legg igjen en kommentar

