I Hate That Feeling!

Hei på dere!
Nå har jeg sitter her i disse ukomfortable stolene i snart 9 timer, så begynner og nærme oss Bodø om ikke så alt for lenge. Jeg er så glad for at jeg døgna i natt, det har nemlig resultert i at jeg har sovet masse ( selv om det er mye av å på) og den lange togturen har igrunn fløyet avsted. Nå er det bare bittelitt tog, taxi og en kjapp flytur igjen så er jeg hjemme.

20131217-163448.jpg
Avskjeden med mannen i dag tidlig var ikke noe kjekk, det hjalp heller ikke at han insisterte på å følge meg til bussen. Allerede før jeg vekket han hadde klumpen i halsen vokst, og noen tårer var felt. Jeg kjente en vond anger på at jeg bestilte billetter, og ville egentlig bare bli hjemme.
Jeg ringte faktisk til mamma da vi sto og venta på bussen, for og spørre om hun kom til å bli veldig lei seg om jeg ikke kom. Det føltes ut som jeg satt på en karusell av følelser, og det var ikke noe særlig. Jeg fikk skikkelig flashback til avskjedene våre i Tyrkia, og bare det er jo som tusen kniver i hjertet på en og samme gang.
Jeg vet ærligtalt ikke hva som gikk av meg, jeg har jo vært mye på farten det siste året, å det har vært helt ok, men denne gangen var det ikke noe greit.
Heldigvis kjennes det litt bedre ut nå, jeg har bestemt meg for og nyte disse dagene sammen med familien ❤️

Forresten så blir det kun mobilblogging framover, litt kjedelig, men helt innafor. Kunne ikke ta med meg pc’n, vi har jo bare en.

Legg igjen en kommentar

