JULEFERIE

Selv om jeg egentlig har hatt «ferie» siden oktober, så liker jeg og skille mellom hverdag og ferie. Jeg er jo faktisk housewife og kan ikke bare late meg her hjemme dag inn og dag ut akkurat, selv om jeg skal innrømme at det blir litt for masse sofasliting innimellom.
Nå er tiden snart inne for og dra hjemover til Lofoten. Toget mitt går om knappe 3 timer, og jeg bestemte meg for og ikke sove nå i natt, så jeg forhåpentligvis kan sove vekk noen av de 10 timene jeg må sitte på toget. 10 timer for pokker!

 

llll

I kveld har jeg bare nytt hvert eneste minutt fra mannen kom inn døra, til han gikk og la seg. Kjenner det gjør ganske vondt i hjerterota å skulle reise på 10 dagers juleferie uten han. Jeg har vært ganske masse ute å reist i år, mens han har vært hjemme stakkar. Håper vi får til litt mer reising sammen i tiden som kommer, nå som oppholdskortet er i boks.

Ellers har jeg tittet litt på Ebay, og handlet litt småtteri til mine aller første DIY prosjekt jeg skal prøve meg på når vi kommer litt uti det nye året. Også har jeg bestilt meg glitterpute, herremin, vet ikke om den passer inn en gang. kanskje til våren, når det mørke skiftes ut med det lyse. Nei nå blir det litt for masse tomt snakk her. Skal komme meg opp av sofaen og fikse meg litt, spise og gjøre meg klar til å reise. Tiden flyr jo alltid på morgenkvisten.

Ha en strålende morgen alle, vi blogges nok fra Nordlandsbanen !

 

6 thoughts on “JULEFERIE

    • Fordi det hadde kostet meg nesten 7000,- kroner. Det har ikke jeg råd til nei 🙂 det er dyrt å fly innenlands i utgangspunktet, å i disse juletider – Oh My, say no more!!

      • Jepps, julen er rett rundt hjørnet vettu, er jo ikke sååå ille resten av året 🙂
        Men tog funker, har det ikke travelt, har reist en del med tog, men litt greiere når man ikke reiser alene 🙂 samme ruta hjem :-/ men skal fly siste biten nå da ….

Legg igjen en kommentar

