191213

Hei på dere!
Som jeg koser meg sammen med familien, og jeg er veldig glad jeg klarte å ta meg i sammen, å reiste.
Gårsdagen gikk til en liten by tur, nydelig fiske middag, klemme pappaen min som ble hele 64 år og juleavsluttning til to av tantegullene ❤️
I natt har jeg sover hos søsteren min, det er alltid koselig.
I skrivende stund er vi på vei inn til byen for og spise litt lunch og handle julegaver.

20131219-102222.jpg
Frisk og vindfylt morgen i dag, men så vakkert å titte ut vinduet. Har ingen andre planer i dag enn å lage lasagne til mamma og pappa kommer hjem fra jobb.

Håper dere alle har det fint i denne nydelige førjulstiden, jeg skal nyte hver eneste dag og det håper jeg dere og gjør!

Legg igjen en kommentar

