221213

Bittelille julaften er over, jeg er dødsliten etter en hektisk helg som jeg avsluttet på hau ned i vaskebøtten sammen med mamma. Nå er vi snart klare for og la julefreden senke seg, i morgen en gang håper vi på…
Det er jeg som pynter julehuset i år, og det er helt greit for meg så lenge mamma får klar både kjøttrull og saltkjøtt før julen ringes inn på tirsdags ettermiddag. Godt å kunne glede seg til noe selv om ting som juleribbe for eksempel, ikke er på min meny lengre. Som jeg ser fram til disse koselige dagene jeg har i vente sammen med familien, masse god mat, vin, kjærlighet, presanger og nye minner ❤️

20131223-014438.jpg

20131223-014504.jpg
Håper dere alle er i mål med juleforberedelsene og bare nyter de neste dagene ❤️ Det skal jeg …

Legg igjen en kommentar

