God Jul / Mutlu Noeller

Nå har jeg akkurat kommer hjem fra kirkegården, hvor vi har vært og ønsket mine besteforeldre god jul. I dag hadde min bestefar blitt hele 96 år! Etter noen tårer felt, dro vi hjemover. Nå får hunden seg en juledusj, mens jeg har satt i gang med noen forberedelser til årets julemiddag – som for min del er kalkun, lutefisk er ikke helt min greie …

20131224-134914.jpg

20131224-134943.jpg
Jeg ønsker alle dere som titter innom her hos meg en riktig god jul! Samtidig håper jeg alle sender noen tanker til de som ikke har det så greit i denne tiden. Jeg føler at det ikke er så mange som tenker over dette mens de sitter med nesen nedi en overfylt middagstallerken og åpner gaver for tusenvis av kroner.
Ny tiden sammen med familien og ta vare på tradisjoner og minner. Dette er jul for meg iallefall ❤️

Legg igjen en kommentar

