Titter innom denne julekvelden …

God kveld i stugu 🙂

Har vært forferdelig dårlig på å ta bilder med mobilen i dag, å uten pc blir det liksom ikke det samme og blogge. Så jeg velger rett og slett å ta juleferie på bloggen noen dager, og heller komme sterkere tilbake når jeg er hjemme til helgen. Da har jeg data, fått overført bilder og ro nok til å skrible ned noen ord.

20131225-005452.jpg Håper dere alle har hatt en minnerik julekveld med deres nære og kjære. Jeg har storkost meg, men kjent godt på at mannen ikke var her. Nå er jeg mett og fornøyd etter kvelden og sier godnatt ❤️

9 thoughts on “Titter innom denne julekvelden …

  1. God jul 🙂

    Ligger hemma och letar desperat efter sidor med turkiska filmer som har engelsk text , och du la ut en Link sist .. Kan du va snäll och göra de igen ? Kanske på Su ves Ates ? 🙂 lutfen eller Ay luv yu ? Jag har letat överallt hittar inte med engelsk text 😦

Legg igjen en kommentar

