Welcome 2014!

Har virkelig hatt en slapp periode på bloggen i det siste, men nå kjenner jeg blogg lysten kommer snikende tilbake og ingenting er jo bedre enn det.
Jeg har snart vært hjemme i en uke, og har bare kost meg sammen med mannen i mitt liv. I går hadde han endelig en fri dag, så hele dagen gikk til og bare være sammen og ikke gjøre noen verdens ting og det var så utrolig deilig og ikke minst etterlengtet.
På kvelden fikk vi besøk av gode venner, spiste en utradisjonell nyttårsmiddag ( min feil) og avsluttet den siste dagen i 2013 og inngangen til 2014 ved og spasere hånd i hånd ned til Elgeseter bro for og se på det nydelige fyrverkeriet fra festningen her i Trondheim.
En perfekt avslutning på året som har gått 

DSC04187777

DSC04212

DSC04203333

Ønsker og takke alle for et fantastisk 2013. Mange oppturer og nedturer, masse vakre mennesker og andre mennesker jeg er glad jeg aldri trenger å snakke med igjen. Jeg har fått mye ny lærdom og ikke minst lært meg selv å kjenne enda bedre. Sammen med min kjære Bayram har vi endelig kunne leve sammen, og på tampen av året kan vi nå glede oss over og slippe mer venting å papirarbeid i årene som kommer. Kjærligheten har seiret og vi er mer lykkelig enn noen gang  Vi håper at 2014 blir enda ett år som vil sitte godt i minnet!
Ønsker alle sammen et riktig godt nyttår, måtte det nye året bli alt dere ønsker. Glem aldri at man er sin egen lykke smed og nå er tiden inne for og starte med blanke ark, leve og lage nye minner sammen med de man er glade i 

2014 – Be good, Be perfect !

 

6 thoughts on “Welcome 2014!

Legg igjen en kommentar

