God fredags kveld!
Dagene bare suser avgårde og jeg er helt ute å kjører med tanke på søvnmønster. Kan nesten ikke forskjellen på dag og natt lengre. Ganske slitsomt i grunn.

I dag har jeg solgt vår store, deilige, fantastiske og gode sofa. Den ble alt for stor til våre 56 kvadrat, så ble nødt til å ta det hjerteskjærende valget. Ja det gjorde faktisk litt vondt. Så nå blir den erstattet med en simpel sovesofa fra Ikea. Av og til så må man jo tenke litt praktisk, ble ikke den jeg har siklet på den siste uka. Men hallo, hvem betaler over sju tusen for en sovesofa? Det er over midt budsjett værtfall.

20140103-235706.jpg
I tillegg fant jeg denne stolen på Finn.no i går og fikk den levert på døra helt gratis. Et kupp spør du meg! Hodet mitt er fullt av ideer og ønsker for leiligheten nå. Og fikse og trikse hjemme er noe av det kjekkeste jeg gjør. Fått handlet inn litt småtteri på Ikea i dag, som jeg skal gjøre litt om på, henge opp og få litt orden her hjemme. Itillegg håper jeg på noen nye møbler til uka dersom jeg blir enig med denne frøkna som selger på Facebook. Og som kronen på verket skal jeg endelig bestille lysekronen fra Lisbeth Dahl. Gledeeeeer meg!
Har en million andre ting jeg gjerne skulle gjort, men det koster jo litt å ha en slik hobby, så må nok smøre meg med litt tålmodighet.

Håper dere alle har det fint. Jeg har planer om å bli mer aktiv så snart jeg får system på sovingen min. Det sliter meg ut …..

Legg igjen en kommentar

