På 1-2-3…

… Fikk jeg meg splitter nye lysestaker.
I går da jeg var innom Ikea, fant jeg noen passe store og flotte lysestaker. De var i mørkebrun og passer absolutt ikke inn hjemme hos oss, hvor det går i lyse farger. Men med en kjapp runde spray, passer de nå perfekt inn her. Nå mangler de litt stash og noen store, flotte kubbelys så er jeg fornøyd.

20140104-214215.jpg
Et dårlig mobilbilde, men man ser jo forskjellen. Dere skal få se det endelige resultatet når det er helt klart. Dette burde vel egentlig vært i ett egen DIY innlegg, jeg får fotografere og finskrive etterhvert. Mobilblogging funker ikke til absolutt alt.

Ha en strålende lørdag dere. Jeg holder meg inne og venter på at mannen skal
Bli ferdig på jobb og kan hente hjem den nye sofaen vår…

2 thoughts on “På 1-2-3…

Legg igjen en kommentar

