Looking back at Christmas 2013 ♥

Her har dagene gått opp i røyk, og jeg sitter her som et spørsmålstegn når jeg tenker på hva jeg har gjort denne tiden siden jeg kom hjem fra juleferie i vakre Svolvær.
Siden jeg ikke hadde med meg pc på tur, lovet jeg dere litt bilder når jeg var hjemme igjen.Er alt for lite flink til å dra fram kamera når jeg bør! Det er noe jeg håper jeg klarer  bli flinkere til framover. Vel, her kommer et bittelite tilbakeblikk min jul sammen med beste familien 

DSC03500

DSC03440000

DSC03373333

DSC03490000

DSC03556

DSC03721111

IMG_5461

DSC03452222

IMG_5348

IMG_5457

DSC03806666Håper alle sammen hadde en fin jul 2013. For meg er nok ikke julen det den engang var, men utrolig koselig å få være sammen med familien igjen. Dekke flotte bord flere ganger om dagen, spise god mat, pynte tre, besøke mor & far på kirkegården, gå ut å treffe gamle kjente som alle er hjemme  julen og det å bare nyte rett å slett 

 

Legg igjen en kommentar

