Rolig søndag…

Så godt det er når leiligheten er ferdig ryddet og man kan tenne alle lysene man har, krype under pleddet og bare slappe av. En sånn kveld har jeg i dag, og det kjennes skikkelig godt. Jeg er jo ikke i nærheten av verken sliten eller trøtt, siden søvnmønstret fortsatt er helt på tur, men det er godt uansett og kjenne at kroppen slapper skikkelig av.
Nå har jeg funnet meg et glass zero, et par – tre sjokolade biter og en bok. For de som ikke visste det, så hater jeg og lese bøker, men har hevet meg i det og startet på Fifty shades. Overraskende nok har jeg ikke stappet boken i en skuff enda, det er et godt tegn.

1536480_355223347954147_1726211922_n

I morgen er det mandag, og nå er det ikke bare ny uke og nye muligheter, men også det nye årets første mandag. Så i morgen er det på med treningstøy og på tide å komme seg på Elixia. Mine ønsker og forventninger til 2014 tenkte jeg og komme med i et eget innlegg. Nå skal jeg legge fra meg data og lese litt før mannen plutselig er hjemme fra jobb.

Smask!

2 thoughts on “Rolig søndag…

Legg igjen en kommentar

