DØGNVILL !!

Nå er jeg så møkk lei av dette søvn problemet jeg har slitt med i mange uker! Jeg hadde store planer for denne aller første mandagen, men alt gikk selvfølgelig rett i vasken da jeg ikke klarte og sovne før langt utpå formiddagen i dag. Så ja, jeg har sovet hele dagen, og det eneste fornuftige jeg har gjort i dag er og spasere bort til butikken for å handle litt og sette på en maskin med klær.
Ble sjekket opp av en neger mens jeg pantet noen flasker, og det var faktisk det kleineste jeg har vært borti på lenge. Det skulle mannen fått med seg, hoho! Men en helt grei start på uken med noen komplimenter… Haha…

DSC0381777Nå har jeg bestemt meg for og døgne på skikkelig for og få orden på søvnen, forhåpentligvis. Så det blir en kjempe lang dag i morgen, men det er eneste løsningen jeg ser på problemet akkurat nå.
Da har jeg god tid til både det ene og det andre. Kanskje jeg lurer meg på trening i morgen tidlig? Vel, må se an formen på morningen, men jeg hadde hatt så godt av det.

Nå står det litt matlaging på planen, i dag tror jeg det blir noe så godt å enkelt som kyllingwok.  Ha en fin kveld dere !

 

12 thoughts on “DØGNVILL !!

  1. haha ble du sjekket opp av en neger? Jeg ble også det engang da jeg sto å ventet på bussen. det var skikkelig KLEINT!
    han spurte hvor jeg skulle og om jeg var singel..sa jeg var GIFT! da ble han sjokkert. han skulle selvfølgelig ta samma bussen som meg. så jeg latet som jeg snakket i tlf da bussen kom og satt meg helt ytterst på sete sånn at han ikke skulle sette seg vedsiden av meg.
    skal si det ble kleint da han fikk vite at jeg var gift.haha

    hva var det han negern sa til deg da? LOL

    • Jeg så han komme mot meg, å lagde nok et eller annet merkelig ansiktsuttrykk, hans første spøsmål var om jeg var redd for han. DA måtte jeg le litt … Ellers var det bare masse beautiful det gikk i egentlig :p Han ble ikke engang brydd av at jeg sa at jeg var gift :O KLEINT!

  2. Hahaha gøy å bli sjekka opp innimellom så fremst det skjer i Norge. Her nede betyr det jo null å niks føle æ 🙂 Husk på å ikke sove på dagen i dag uansett korr trøtt du blir! Hver gang du føle øynene skli igjen så ut å gå en tur 🙂

  3. Syns De riktigt trist att de 2014 och ni fortfarande använder N -ordet!

    Har alltid gillat din blogg men detta inlägg va bara provocerande .

  4. Flott at du beklager deg. Hva med å slette? Dette er ikke greit i det hele tatt! Bodde ikke du sammen med en norsk/nigeriansk familie i Sverige? Håper folk som kjenner deg setter deg på plass.

  5. Oj, går det an??? Der mistet du meg som leser. Jeg har null og niks forståelse for at det går an å ordlegge seg sånn. Heller ikke respekterer jeg måten du svarte denignorante første kommentaren her. At det går an.. I 2014. Trodde vi var kommet lenger!

Legg igjen en kommentar

