Homemade ♥

Lørdager kan være så herlige!
Har hatt en koselig formiddag sammen med mannen før han måtte dra på jobb. Har brukt resten av dagen på å rydde opp kaoset som har oppstått i stuen etter maling, sofa montering, ommøblering og tømming av gamle kommoder som er solgt. Det er helt utrolig hvor mye rart man tar vare på, glad jeg har fått unna litt ting jeg ikke trenger.
Etter en kald tur på jakt etter materialer i over 8 minusgrader og en tjueminutters forsinket buss, kom jeg meg hjem og snekret ( ja dere leste rett!) en sittebenk til spisebordet, men den ble ikke helt som planlagt. Men den er fin og se på med litt pledd og puter på. Den blir bra på terrassen til våren!
Må nok få mannen til og snekre meg en ny, samt et konsollbord til gangen. Har kjøpt inn nydelig drivved beis, som jeg har så lyst og ta i bruk. Men må nok smøre meg litt med tålmodighet.

Tidligere i uken var jeg og Selma i skogen og fant oss litt småtteri for og endelig komme i gang med «prosjekt stige». Har lenge siklet etter en slik, men det har liksom ikke blitt til noe mer enn tanken. Men i ettermiddag ble jeg ferdig med denne, og jeg er knall fornøyd med min dekor stige. Den passer perfekt til den nye fargen jeg har fått på veggen i stua. Har også hengt på en glass engel i kveld, og nå bare sitter jeg her og nyter synet av den. Skulle egentlig ha lyslenke, men synes den ble fin sånn her, så er det greit å ha et alternativ om jeg blir lei.
DSC04254

DSC04255

DSC04265

DSC04270

DSC04262

DSC04260

DSC04266

Håper dere har hatt en fin helg. Søndagen er rett rundt hjørnet, og jeg skal gjøre en siste innsats her hjemme. I morgen skal kjøkken vaskes fra innerst til ytterst og badet trenger ett nytt system nå som vi må sette inn en stygg lagerhylle, mens jeg jakter på den perfekte kommoden, siden jeg solgte den vi hadde fra før. Typisk meg!

Nei, herregud som jeg babler! God natt….

2 thoughts on “Homemade ♥

Legg igjen en kommentar

