Endelig!

Enda et kapittel i vår historie er lukket. I dag fikk mannen oppholdskortet sitt i posten. Han fikk innvilget i November, men er jo venting her og der, det har vi forsåvidt blitt ganske vant til gjennom årene.

Endelig er ventinga og papirarbeidet over. Bare noen få og helt nødvendige formaliteter som gjenstår og det et helt greit.

20140115-033743.jpg
Nå kan vi omsider begynne og se framover og tenke på framtid å familie. Vi har brukt ettermiddagen på å planlegge vår første sommerferie sammen, og det var så koselig. Bare det å vite at vi kan, er så befriende.

Jeg har lovet ett innlegg for lenge siden rundt dette med EØS. Jeg har rett og slett bare glemt det vekk oppi lykkerus, London, jul og alt som har skjedd de to siste månedene. Jeg skal sette i gang i morgen, så satser jeg på at innlegget er ute før slutten av uka!

Nå er det natta for meg. Er plutselig tilbake : )

4 thoughts on “Endelig!

Legg igjen en kommentar

