Plutselig på flyttefot!

Vi har jo snakket om å flytte en stund nå siden vi har funnet ut hvor useriøs utleieren vår egentlig er. Tidligere i uka var jeg og tittet på en leilighet som ligger litt utenfor byen, men allikevel veldig sentralt med alle fasiliteter rett i nærheten.
I dag hadde jeg med meg mannen på en visning nummer to, så han også skal få ha et ord med i laget. Jeg liker den, han likte den – så da var det ikke annet og gjøre en å si at vi ville ha den.

DSC04262

//Arkivbilde

Planen var egentlig og ikke overta før 1.Mars, men forandringer i planene gjorde at vi flytter inn allerede om 13 dager.
Så jeg er allerede i gang med pakking, det tar jo sin tid og gjennomgå, kaste og sortere litt, så greit og ha litt tid, for den flyr jo som regel. Vertfall når jeg er alene om det, siden mannen stortsett er på jobb. I tillegg skal det jo males litt og vaskes ut, så blir litt å gjøre framover.

Jeg kjenner at det småkribler litt i magen. Flytting i seg selv er stress, men er jo så kjekt å pakke ut, fikse og ordne. Jeg gleder meg til å komme meg inn i ny leilighet, fyre opp i peisen og bare kose meg sammen med mannen.

Hva gjør dere i helgen søtinger? 

2 thoughts on “Plutselig på flyttefot!

  1. Noen huseiere er så tragiske, har virkelig ikke ord. En ting er sikkert, du som leieboer har faktisk flere krav enn huseieren selv.Men skjønner jo at du ikke vil bo der når han er som han er.Lykke til med nytt sted 🙂

Legg igjen en kommentar

