A taste of India

Tidligere i uken hadde jeg så lyst å prøve noe nytt på mat fronten. Jeg spiser ofte alene, siden mannen som regel er på jobb i middagstiden, å resultatet av det blir ofte noe lettvint som jeg har spist så mange ganger før. Kjedelig som det er å lage middag til en person, så hopper jeg ofte over hele middagen.
Så denne gangen ville jeg prøve noe annet, og bestemte meg for å teste ut et  indisk krydder jeg kjøpte for litt siden.

Du trenger  1 pose Kerala curry kryddermix  500 g kyllingfilet 1 boks kokosmelk ris Valgfritt brød 
1536670_364075360402279_1953670899_n

Det er så enkelt at dette klarer alle!

Kutt opp kyllingen i grove terninger. Brun kyllingen i en stekepanne med en spiseskje margarin. Hell i krydder mixen, og bland det godt inn.
Hell i boksen med kokos melk og la det koke til kyllingen er ferdig. Jeg valgte og steke litt løk og ha oppå gryten før servering, men tror det hadde smakt enda bedre med paprika.
Server med ris og valgfritt brød.

Smakfull middag på 15 minutter 

 

Legg igjen en kommentar

