Days goes by …

Har endelig hatt en innholdsrik uke, det er lenge siden sist, vist jeg ser bort fra juletiden. Det har vært så ufattelig deilig og ha noe å fylle dagene med. 
Uken starten med en treningsøkt på Elixia, og det har helt klart vært en kickstart for resten av uken, selv om det ble med den økten. Håper på å avslutte uken med enda en i morgen, det trengs.

Ellers har jeg og Bayram hatt en skikkelig etterlengtet kjærestedag tidligere i uken. Det var bare kos fra start til slutt, og jeg bare elsker dager som dette. Det ble både by tur, kino og hjemmelaget indisk mat. Helt perfekt  

964_364075333735615_1882967372_nHar også vært på forkurs i forbindelse med GB operasjonen jeg ønsker og gjennomføre, og det var virkelig åtte vel brukte timer. Både lærerikt og informativt. Jeg kjenner meg mer sikker på valget jeg har tatt, og håper bare ventetiden ikke gjør meg gammel eller gal i mellomtiden. Er veldig heldig om operasjonen er gjort innen dette året er omme, men er ganske tvilsom til det. Nå har jeg og funnet enda mer motivasjon til og miste noen kilo, i og med at jeg må gå ned rundt 8% av min nåværende vekt, i tillegg så jeg slutte å røyke. For ja, jeg sprakk etter 3 dager sist ……..

1619545_364075383735610_289282206_n

Ellers har jeg brukt ledige stunder til dagligdagse og kjedelige ting. Litt pakking har det også blitt, skjønner ikke hvor alle tingene kommer fra? Har også fått handlet inn litt til den nye leiligheten, å ingenting er jo kjekkere enn interiør shopping, vertfall ikke når det er salg!
Er enda bittelitt usikkerhet rundt akkurat når vi får flytte inn, så jeg kjenner meg ganske stresset med tanke på at det bare er noen dager igjen av denne  måneden. Men greit å være ready t go, så lenge vi har de mest nødvendige tingene tilgjengelig, så er vel egentlig bare å henge i, for dagene flyr jo avsted.

Blogglysten har ikke vært helt på topp som dere sikkert har merket. Men jeg har et håp om å blåse støv av kameraet og bli mer aktiv framover, gjenstår bare å se hva det blir til. Har bestilt meg kamerastativ fra Ebay, så kanskje det blir litt enklere med et lite hjelpemiddel.

 

 

4 thoughts on “Days goes by …

  1. Du får ta noen bilder av de nye interiør tingene dine 😉 Synd du måtte flytte ut allerede.Skal du male den nye leiligheten med den samme fargen?

    • Ja det er litt kjedelig siden vi akkurat begynte å komme i orden å føle oss hjemme. Men på den andre siden var det helt nødvendig å flytte på oss nå.

      Skal helt klart vise dere noen av klippene jeg har gjort når det blir pakket ut 😉

Legg igjen en kommentar

