HAIRSTYLE – UNDERCUT

Jeg vet jeg har noen mannlige lesere som titter innom hos meg fra tid til annen, og det synes jeg er veldig koselig.
Jeg tenker at det meste jeg skriver om er egentlig veldig jentete, selv om både kjærlighet, baking og mat kan være vel så interessant for en mann som for en kvinne.  Men tenker at det kan være greit med noen litt mer manne relaterte innlegg innimellom.

Så i dag tenker jeg og dele en flott hairstyle med dere. Undercut – Stilen som egentlig får meg til og tenke mange ti år tilbake, men som er veldig populært i dagens motebilde.
Personlig synes jeg dette er en style som passer de aller fleste, selvfølgelig med noen unntak. Men det er noe ved en skikkelig undercut som bare er så sexy!

1505447_365422633600885_1363827108_n

1653952_365422600267555_2050420714_n// Bilder fra google

Selv prøver jeg iherdig og få mannen til å klippe en undercut, men han er så skeptisk siden han har så høye viker. Men jeg tror jeg har han på gli, håper bare det ikke tar en hel evighet før han tar seg råd til å stikke innom frisøren.
Både han og lommeboken får sjokk av å gå inn på en frisørsalong, det koster jo flesk! Mens i Tyrkia gikk han omtrent en gang i uken bare for og ta skjegget.
Han har jo vært i nærheten av en lignende frisyre da vi bodde i Alanya, den var jo til å dø for i mine øyne.

Hva synes du om denne stylen? I think it`s Sexy! 

 

 

6 thoughts on “HAIRSTYLE – UNDERCUT

  1. Åh! Jeg digger den frisyren der! 😀 Jeg så flere i Alanya i fjor med den type frisyre faktisk, og det var skikkelig kult, så lenge de lot være å trykke en halv boks hårgele i håret vel og merke 😉

  2. Oi trodde jeg var kommet på feil blog jeg nå, er den under oppussing 😉 kjente ikke igjen designet, men det var kult med de fuglene 🙂

    Den hår sveisen der digger jeg med,.Min askim hadde en skikkelig grusom hår look da jeg traff han, men nå er den fin og velstelt i mine øyne.Kan ikke bruke den sveisen der til hans hodefasong vel å merke, men men,pytt pytt, Kan jo nyte andres hår sveiser 😉

    • Neida, du er kommet rett er bare litt under construction 😉

      Jeg synes håret er viktig for menn, det gjør så mye med hele inntrykket og ikke minst ansiktet. Men det er jo så mange flotte frisyrer, bare de kan bruke 30 sec på badet om morningen 🙂

  3. Undercut er en kjempe fin frisyre synes jeg 🙂 . Det er et men her, man skal ha litt kraftig hårvekst fra tinningene og til ørene for å kunne passe til den stilen ellers så er det ikke pent!!!
    Jeg kan ikke ha undercut pga. at det ikke er kraftig nok hårvekst fra tinningen og til ørene.
    De som tørr må bare prøve den, både gutter og jenter( men med en annen vri) kan ha den 🙂

    • Pent eller ikke kommer vel an på ansiktsform, hvor mye hår man beholder oppe osv. Men for all del, smak ogbehag 🙂
      Jeg synes undercut på damer ikke er noe å rope hurra for, men kommer jo an på personlighet, stil osv. KAN være kult, men ikke sett det in real enda 🙂

Legg igjen en kommentar

