Livingroom Inspiration

De siste årene har jeg blitt mer og mer interessert i interiør. Nå har det faktisk blitt så spennende med interiør at det har gått over til å bli en hobby. En dyr hobby vel og merke!
Men fy så masse fint og spennende som fins der ute, men man må jo prioritere de dagligdagse tingene framfor nye sofaputer eller en gammel eplekasse til flere hundre kroner.
Så mitt drømmeinteriør tar tid og samle sammen, men herremin, jeg er jo ung å har mange år å samle på. Lystene forandrer seg jo alltid, men er godt å ha en stil i bunnen som man liker.

 Her er litt stue inspirasjon til dere, alle bidene er fra google & pinterest !
1620510_365775003565648_1846316639_n1012283_365775016898980_1231412563_n

Hos meg er det en litt landlig og romantisk stil som gjelder. Samtidig som jeg liker og mixe det med både det moderne og glamorøse.
I det siste året har jeg fått opp øynene for det nordiske og litt grovere. Alt fra skinnfell, dyre mønster, trevirke og andre naturelementer. Så det er mulig det får et litt større innputt hos oss iløpet av året.  Som dere kanskje ser så klarer jeg ikke sette fingeren på en stil, så blir litt blanding, men jeg føler det funker.

For øyeblikket jakter jeg på gamle eple/potet kasser, melkespann og europaller til gøyale prosjekter 

 

2 thoughts on “Livingroom Inspiration

Legg igjen en kommentar

