On the move!

Torsdags kveld pakket vi sammen siste rest i blokka og vendte snuten mot Heimdal.
Er så takknemlig for alle disse gode menneskene rundt oss, som alltid stiller opp til alle døgnets tider. Fire kurder menn og tre koner – det byr på en hel masse stress, men faderullandei så effektiv man er!

Nå begynner jeg omsider å se en ende i det enorme kaoset her. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvor alle tingene kommer fra og hvordan i alle dager jeg har hatt plass til alt. Skal bli utrolig godt å få alt utav esker og inn i skuffer og skap. Så kan jeg omsider begynne og plassere ting der jeg ønsker. Jeg kjenner jo meg selv så godt at jeg vet ting blir flyttet på iallefall sju ganger før det blir riktig i hodet mitt. Så denne uken kan bli lang, før jeg kan slenge meg på sofaen og faktisk slappe av …

20140202-022944.jpg
Har endelig funnet bunnen av kjøkkenbenken i dag, så mannen skjemte meg vekk med middag da han kom hjem fra jobb. Jeg kunne endelig ta meg en dusj og lette bittelitt på stresset. Har også slitt med vond rygg og en ekstrem hodepine i dag, så det var ekstra godt å bare få han hjem i kveld.
Nå ser jeg flammene i ovnen gå mot slutten, så da tenker jeg det er på tide å krype under dyna. Her er forresten en liten titt på soverommet også.

20140202-023740.jpg
God natt !

Legg igjen en kommentar

