Want to dress up!

Har omsider begynt å pakke opp det havet av klær jeg eier. Sikker på at jeg enda en gang kunne sortert ut klær som ikke blir brukt.
Men dere kjenner dere sikkert igjen i den stemmen i hodet som sier » men kanskje en gang, eller til den jakken …» Osv. Ble ikke mer enn en håndfull som er lagt i til salgs/gis bort bunken i dag.

Når jeg går gjennom skapet mitt plagg for plagg får jeg så lyst å pynte meg litt opp og bare dra ut å kose meg. Ikke i ut som – ut på byen! Men bare være litt meg. Er lenge mellom hver gang jeg doller meg litt opp.
Ser fram til det blir varmere i været og man slipper den tykke vinterjakken.

20140204-030810.jpg
Her er to skatter jeg har hengende som fortsatt har merkelappen på. Jakke fra London og kjole fra kappahl. Dette antrekket skriker May-Lise! Ja nå vet dere det. Kanskje jeg må få testet ut kamerastativet som har kommet i posten. Nå som jeg har en liten avskjermet hageflekk tenkte jeg og muligens prøve meg på litt outfits. Vi får se, tanken er der iallefall …

Legg igjen en kommentar

